.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
لزوم بازنگری در برنامه های فرهنگی شهرداری ساری
وقتی جشن های پارک « روشن » چراغ مساجد را « خاموش » می کند !
شایسته بود شهرداری ساری به جای برگزاری متمرکز این چنین برنامه هایی ، نقش حمایتی از فعالیت های فرهنگی در ماه رمضان را ایفا می کرد و با حمایت از ظرفیت کانون ها و موسسات قرآنی مستقر در مساجد موجب ترغیب حضور نوجوانان و جوانان در مساجد می شد .
وقتی جشن های پارک « روشن » چراغ مساجد را « خاموش » می کند !

بدون تردید با نامگذاری سال ۱۳۹۳ به نام «اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی»از سوی رهبر معظم انقلاب(مدظله العالی)برای بسیاری ثابت شد که از دیدگاه ایشان ، فرهنگ مسئله ای بسیار جدی و قابل توجه می باشد که بهبود وضعیت آن نیازمند عزم ملی و مدیریت جهادی است.حال بماند که با این همه ، برخی باز هم در اصل به فرهنگ به عنوان مسئله ای فرعی و دست چندمی می نگرند و آنچنان که شایسته است،از ضرورت و اهمیت تلاش در این عرصه آگاهی ندارند و یا با سلیقه خود به آن نگاه می کنند .

فعالیت ها و اقدامات چشمگیر شهرداری ساری در آبادانی و توسعه شهری بر کسی پوشیده نیست و شهروندان مرکز استان مازندارن به خوبی تحولات قابل توجه سال های اخیر را که با مدیریت جهادی مهدی عبوری در حال انجام است را لمس کرده اند .

در ابن رهگذر همانطور که که مشاهده می شود تاکید بر امور فرهنگی یکی از سیاست گذاری های شهرداری ساری است اما نیازمند بازنگری جدی در بسیاری از موارد است .

به نظر می رسد تصمیم سازان حوزه فرهنگی در شهرداری ساری باید بیشتر به محتوای برنامه های خود بیندیشند و با لحاظ نمودن همه جوانب ، بازنگری جدی در محتوای برنامه های فرهنگی داشته باشند .

آنچه موجب شد تا در این در این سطور متولیان فرهنگی شهرداری را مورد خطاب قرار دهیم برگزاری جشن ها و ویژه برنامه های شب های ماه مبارک رمضان در یکی از پارک های جدید التاسیس شهر ساری است .

اجرای برنامه ای اینچنینی در ساعاتی که باید مردم در مساجد حضور داشته باشند موجب خالی شدن پایگاههای دینی می شود که به هیچ عنوان با آموزه های دینی هم سازگاری ندارد .

از سویی پیش بینی مراسمات شب های قدر - در خارج از مساجد ( پارک ) - ، که دارای شان و جایگاه مقدسی است و باید در مکانی مقدس مانند مسجد برگزار شود سبب شد تا مساجد از جمعیت خالی و موجب نگرانی متدینین شود و نتوانست دلیلی موجهی برای توجیه این گونه برنامه ها باشد .

از طرف دیگر در حالی که در برخی مناطق شهر ساری افرادی وجود دارند که برای اطعام خود در سحر و افطار با مشکل مواجه هستند برنامه هایی تفریحی با هزینه های سنگین باز هم توجیه دینی ندارد .

سیره حضرت علی (ع) در ماه رمضان این بود که به اطعام درماندگان و فقرا می پرداخت و این را بهترین کار فرهنگی می دانست در حالی که شهرداری به جای شناسایی فقرا از طریق معتمدین و کمک به آنان  به برنامه هایی پر هزینه نظیر شب های سکوت در پارک روشن  می پردازد .

 شایسته بود شهرداری ساری به جای برگزاری متمرکز این چنین برنامه هایی ، نقش حمایتی از فعالیت های فرهنگی در ماه رمضان را ایفا می کرد و با حمایت از ظرفیت کانون ها و موسسات قرآنی مستقر در مساجد موجب ترغیب حضور نوجوانان و جوانان در مساجد می شد .

به هر روی با تاکید مجدد بر خدمات شایسته و در خور تحسین شهردار جوان و پر انرژی ساری ، بر لزوم بازنگری در برنامه های حوزه فرهنگی مرکز استان اصرار نموده و انتظار می رود همواره رویکرد دینی در اینگونه برنامه ریزی ها در اولویت قرار گیرد .

 


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

ساروی 4 مرداد 1393
کاملا موافقم . اقای عبوری عزیز در شهر محبوبیت زیادی دارد . کارهای فرهنگی حساسیت فراوانی دارد . نباید عده ای از دور و بریهایش باعث خدشه دار شدن کارهای بزرگ ایشان شوند . کار فرهنگی شهرداری می لنگه حاج مهدی عزیز
حورا 4 مرداد 1393
مسجد سنگر است ، سنگر ها را حفظ کنید - امام خمینی (ره)
نکته سنج 4 مرداد 1393
نگرانم که سوتی های فرهنگی شهرداری به جایگاه والای حاج مهدی عبوری در بین مردم خصوصا مذهبی ها لطمه وارد کند . به چند هزار نفر که در برنامه های شو شهرداری شرکت می کنند و هر ...........................نگاه نکن آقای عبوری . تو از بدنه خانواده های متدین هستی و نگذار چند نفر جوان خام به نام فرهنگ و هنر به جایگاه تو ضربه بزنند .
سید حبیب 4 مرداد 1393
اگر برخی از بخش های جلف از این برنامه حذف می شد می توانستند این برنامه را در مساجد بزرگ شهر که حیاط بزرگی هم دارند برگزار کنند . مانند مسجد جامع
پاسخ ها به این نظر
شهرداری چی 4 مرداد 1393
اگه برنامه های جلف حذف بشه برخی از دوستان چطوری کاسبی کنند ؟ آقای م.....دنبال چی هست ؟ عبوری رو یک باند باصطلاح فرهنگی اما در واقع اقتصادی دارن خراب می کنند .
عباسی 4 مرداد 1393
زیادی شلوغش می کنید
یادتون نره اگه اینطور جشنها و برنامه ها نباشن جوونها رو پای برنامه های ماهواره ای باید پیدا کنید
کسی منکر اشکال در مسائل فرهنگی شهرداری ساری نیست که اون هم بر میگرده به میزان تدبیر و خلاقیت معاونت فرهنگی که این معاون فرهنگی بیشتر هم قطارهاشو ضایع می کنه تا براشون طرح برنامه برای پیشرفت و توسعه داشته باشه
به عقیده من ضعف در معاونت فرهنگی شهرداری ساری مشهوده
پاسخ ها به این نظر
م 3 مرداد 1393
اشتباه میکنید
معاون فرهنگی خیلی هم فعال وقویه باید عمق کار را داید که سهر را از حالت رکود در اورده است
نا شناس 4 مرداد 1393
عبوري جان با قدرت ادامه بده چون بعضي ها فقط دنبال ناشاد كردن مردمن
نا شناس 4 مرداد 1393
متاسفانه باید بگم بیشتر از اکثر ساروی ها علی الخصوص جوانانش در بهترین حالتش فقط در شبهای قدر به مسجد میروند
نا شناس 4 مرداد 1393
باورکنید اگه تو مسجد باشه مردم نمیان.منظور بدی ندارم ولی حقیقت که نمیشه انکار کرد.
علیزاده‬‬ 3 مرداد 1393
سلام
شمال نیوز لطفا به سوابق معاون فرهنگی اجتماعی سر بزنید تنها تحصیلات مرتبط نه اهل دانشگاه. نه هنر فقط کارمند دخانیات اونم مسئول حراست فیزیکی... خوب وقتی لیدر انتخاباتی به این جایگاه برسد هدف مشخص است
علیزاده. 3 مرداد 1393
برای سرای تداوم نه فراخوانی نه دعوت از سازمان های مردم نهاد ... فقط گروهی از اعضای ستاد آقایان حلقه زدن تا با پول بیت المال. فضای شهری را تبدیل به سرای انتخابات بکنند.
نا شناس 3 مرداد 1393
مشکل شما اینه که کلا با شادی مشکل دارین قیافتون وقتی جلوی خدا حاضر میشین دیدن داره.
ساروی 3 مرداد 1393
به نظر من باید منطقی باشیم. باید فضایی سالمی هم برای کسانی که به هر دلیلی تمایل به رفتن به مسجد ندارند (البته فکر می کنم این برداشت ماست) فراهم بشه. شهرداری ساری هم علاوه بر این برنامه ها، برنامه های مذهبی خوبی هم برگزار کرده مثل محفل انس با قرآن در موسسه المهدی و کتابت قرآن توسط خوشنویسان ساروی و ... . یه خورده منطقی تر باشیم قطعا دنیا به کام همه شیرین تر خواهد بود.
دکترایراد گیر غرولند نژاد 3 مرداد 1393
کلا تو غر غر کردن ما ایرانیها استادیم ......ایراد گرفتن که می توانیم به خارجیها هم تدریس کنیم.....چرا شلوغش می کنید وسرتونو مثل کبک می کنید تو برف .به فرض که چنین مراسمی برگزار نشه آیا همه اینها مسجد می رند؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ چرا مثبت نگری تو جامعه اینقدر کم شده؟؟؟؟؟به جای اینکه خانواده ها وجوونها بخواهند علاف باشند وهیچ برنامه ای نداشته باشند در چنین جایی جمع می شوند.به خدا مسجدی به مسجدش میره اگر حتی از آسمون سنگ بباره،پس اینقدر مسجد وعبادت رو سپر بلای این ایرادات بنی اسراییلی قرار ندید.حکایت شما ها حکایت کسی است که می گه چرا درگنجه بازه...چرا دم خر درازه......
نا شناس 3 مرداد 1393
تا حالا که این مراسم تعطیل بود مساجد پر بود؟؟؟ برین آسیب سنجی کنین که چرا به این وضعیت دچار شدیم؟؟ شهرداری با اینکارها جلوی خیلی از ناهنجاریها در این ماه را میگیره . همین افکار هست که مردم رو از مساجد دور میکنه. چند تا سخنران خوب و حرفه ای و غیر سیاسی و مردمی بیارین ببینین چطور مساجد پر میشه.
قاسم 3 مرداد 1393
شب 23 رمضان بیش از 1200 نفر در پارک روشن حضور داشتند که بی شک 80 درصد این جمعیت اگر این مراسم در خانه فرهنگ و هنر نبود به مسجدی هم نمی رفتند . سپاس از مسولین فرهنگی شهرداری که مراسم قدر را در این مکان برگزار نمودند و من با همسر و دو همسرم با آرامش یکی از بهترین جوشن کبیر های عمرمون را آن شب خواندیم و فکر نمی کردیم حجت الاسلام قاسمی اینچنین ارتباط معنوی با مخاطبینش بر قرار کند
سامان 3 مرداد 1393
همین الان شهرداری تهران همین کار را می کند
پاسخ ها به این نظر
منطقی 3 مرداد 1393
هر کاری که شهرداری تهران می کند درست است ؟ چرا کارهای بزرگ عمرانی را از شهرداری تهران یاد نمی گیرند؟
نا شناس 3 مرداد 1393
از این مقاله بوی داعش میاد
عارف احمدی 4 مرداد 1393
آقای معیل چرا از اعضای ستاد انتخاباتی بعضی از آقایان در مراسمات استفاده میشه دیگرهنرمندان شهر ساری سهمی از بودجه چندین میلیاردی معاونت فرهنگی ندارند ؟! کافی شاپ پارک روشن در اختیار برادر اقای معیل هستش؟!! کدام فراخوان ؟کدام مزایده؟ تا این حد آشکار به فقط خواص اهمیت میدهند
عارف احمدی 4 مرداد 1393
معاونت فرهنگی از بچه مذهبی شهر چه استفاده ای کرده مراسم خوشنویسی با هزینه 30 میلیونی برگزار میشود ولی انجمن خوشنویسان ساری از حداقل امکانات بی بهر هستن مجری مراسم خوشنویسی با این هزینه نور چشم یکی از اعضای شورای شهر ساری نزدیک به معیل است
سارویه 4 مرداد 1393
درود بر عبوری - جاج مهدی بداد حوزه معاونت فرهنگیت برس . بزودی پشت پرده افتضائات فرهنگی و مالی در این معاونت را افشا می کنیم . فقط به خاطر حاج مهدی فعلا سکوت کردیم .
پاسخ ها به این نظر
انجمن خوشنویسان 5 مرداد 1393
با سلام خدمت همه شهروندان ساروی از قدیم گفته اند دیکته نا نوشته غلط نداره و ما به لحاظ شرع و عرف وظیفه نداریم در آن ماه عزیز اطلاعات غلط به مردم عزیز و فرهنگ دوست ساری برسونیم شخصی به نام عارف احمد ى مدعی شده که براى برنامه نگارش قرآن در شهرداری ساری 30 میلیون هزینه کرده در صورت انجمن خوشنویسان فاقد امکانات اولیه هستش سوال از آقای احمدی 1... از رقم را از کجا آورده ای در صورتی که شهرداری محترم کمتر از 5 میلیون هزینه کرده 2..... از کجا در یافتید انجمن فاقد امکانات اولیه هست در صورت که به شکر آنها خدا ما چنین ادعایی نداریم 3.......در کارها ى هنر نور چشمی وجود ندارد کمی اراده دوندگی و البته متوليان علاقمند به فرهنگ و هنر که شکر خدا در این دوره شهرداری و شورای شهر کم نیستند انشاله خبر رسانی بدون حب وبغض ومنافع سیاسی باشد. انجمن خوشنویسان ساری
نا شناس 4 مرداد 1393
حالم بهم خورد از این متن و از نویسنده این متن و طرفداران این ....خدایا خودت رحم کن
نا شناس 4 مرداد 1393
هر کاری بیچاره بکنه باز اعتراض دارن
علی 4 مرداد 1393
بابا اته کارهاکنین با این جون جون بخوندستن ون خیک چنگر ندین وه الان فکر کانده دره میرکا بازی کنده نه اینکه شهردار هسته
masood 4 مرداد 1393
چه ربطی داره هر چیزی جای خودش
بهرامی 4 مرداد 1393
آقای معیل شما کجا سابقه امور فرهنگی و اجتماعی داشتید؟ کجا مدیریت داشتید؟ کجا با اهالی فرهنگ آشنا هستید؟... حال با کدام نهاد های فرهنگی و مذهبی شهر همکاری میکنید؟ حالا بفرست بفرمائید کجای این شهر کار فرهنگی انجام شدش جز جشن و کنسرت!؟؟
پاسخ ها به این نظر
نا شناس 4 مرداد 1393
دوست عزیز اقای معیل سال های زیادی را به عنوان نگهبان دخانیات سورک مشغول کار فرهنگی بودند.
بازیگر تئاتر 4 مرداد 1393
آقای معیل بفرمایید خانه فرهنگ و هنر هدف تاسیس؟
بفرمائید کدام گروه تئاتر فعالیت دارد؟ یکم صداقت داشته باشید
رفیق قدیمی 4 مرداد 1393
از تمشک شروع شده تا عمارت... امروز دوباره بشما میگم دوباره معاونت فرهنگی قصد بازگشت با انتقال دفتر خود به ساختمان مفیدی میدان امام دفتر تمشک استارت............. را بزنند
پاسخ ها به این نظر
نا شناس 5 مرداد 1393
آقای رفیق فعل و فاعل جمله ت معلوم نیست فارسیت ضعیفه کاکا
نا شناس 4 مرداد 1393
بگذارید هرکسی هرکجا که تمایل داره بره. اگه این مراسم نبودیعنی تعدادافرادی که به مسجد می رفتندبیشتر می شد!؟املاء نانوشته که غلط نداره.اجازه بدهیدشهردارمحترم برنامه هاشو اجراکنه، آرام آرام نواقص نیزرفع خواهدشد.
علی 5 مرداد 1393
معاونت فرهنگی به وظیفه خود اشناست و عبوری هم یک فرد خبره در کار لطفا بجای کارشکنی و جو سازی به فکر اصلاح افکار مسموم و بیمار خود باشید.حالا اگر کسی طرح نوییی در زمینه فرهنگی داشت براش جوسازی می کنید تمام شهرها مردم در پارکها مراسم فرهنگی دارند ولی در ساری متاسفانه فقط کارشکنی و زیرابزنی.
نا شناس 4 مرداد 1393
خدا وکیلی این ۲۰ و اندی شب جوونا خیلی خوب شرکت داشتن تو این مراسمات۰۰۰۰خدا شهیدای داش مهدی مارو رحمت کنه چون لا اقل ۲۰ شب و هرشب ۳ ساعت دنبال قلیون کشی نبودن
رضا 4 مرداد 1393
عرضم به حضور همه دوستان عزیز که خداشاهده بنده نه سیاسی ام نه فرهنگی ام ، یکی از همین شهروندان هستم که گاهی خبرهارو می خونم . ما ایرانی ها مردمان خوبی هستیم اما همیشه تو هر کاری اگه وفق مرادمون باشه به به می کنیم اگه نباشه کنفیکون می کنیم، اگه خوزه مورینیو و گواردیولا هم شهردار بشن همینه که هستیم و از ایراد گرفتن دست بر نمی داریم، فقط دعا کنید که انشالاه نیت مسءولین مملکتی خیر باشه، یاعلی مدد.
نا شناس 5 مرداد 1393
آقاي كارت حرف نداره. بذار هر چي مي خواهند بگويند. اينها چشم ديدن شادي مردم را ندارند. از شادي كردن مردم غمگين مي شوند. مطمئن باشيد اگر در مسجد برگزار مي شد نصف اين جمعيت هم نمي آمد. هر چيزي جاي خودش را دارد. بهترين ماه رمضاني بود كه ديدم. متشكريم از اينكه دل مردم را شاد مي كنيد. مگر جوانهاي ما چه مي خواهند؟؟ جايي براي تفريح كه ندارند،‌ عبوري متشكريم. اميدواريم در همه كارهايت موفق باشي.آمين
ناشناس 5 مرداد 1393
هيچ ربطي نداره . دستشون درد نكنه كه چندساعتي باعث ميشن كه مردم به فكر ناراحتي و گرفتاريشون نباشن . چه ربطي داره . شبهاي قدر هيچوقت قدر و منزلتشونو با اين چيزها از دست نميدن. پيش مياد تو شب قدر كسي كه از همه گناهكارتره توي يك جمعي باعث ميشه دعاي بقيه اجابت بشه . اينقدر خدا بزرگ و كريمه.اونوقت اين مراسم هاي پارك !نه قلب همه ايرانيها واسه ائمه اطهار طور ديگري ميزنه . اگر اونا دوستمون نداشتن تا حالا از گشنگي مرده بوديم.
نا شناس 5 مرداد 1393
معيل مدير قوي در سازمانهاي مردم نهاد و مبحث فرهنگي است
یاسر 5 مرداد 1393
یک مدیر در وادی فرهنگ نیازی به سابقه مدیریت فرهنگی ندارد بلکه باید توانایی در تامین منابع مالی را باید داشته باشد و کار هنر را به انجمن ها واگذار کند که در این دوره فعالیت فرهنگی شهرداری از طریق خانه فرهنگ و هنر و چندین انجمن زیر مجموعه افتاده است. تاثیرات برنامه شبهای سکوت را باید از مردمی پرسید که در سبد کالایشان در سال به جهت مشکلات مالی از دیدن یک جنگ محرم هستند و پدر که توانایی آن را ندارد تا خوانواده اش را به کنسرت های با قیمت های آنچنانی ببرد . حال اینکه در این برنامه هم شناخت معرفت دینی بود هم برنامه های شاد و دینی هنر
سيد محمد 5 مرداد 1393
خوبه كه خبر نگاران محترم قبل از درج مطلب و اطلاع رساني به مردم در مورد آن مطلب كمي تحقيق بفرمايند چون در غير اين صورت منجر به بي اعتمادي مردم فهيم نسبت به اصحاب رسانه مي گردد ماه رمضان امسال با حمايت شهردار جوان و اعضاي محترم شورا و در راستاي تحقق منويات مقام معظم رهبري مبني بر ترويج فرهنگ افطار دهي ساده معاونت فرهنگي شهرداري ساري با محوريت چهار مسجد محوري (امام حسن عسگري ، امام زاده يحيي ، نمايشگاه امام علي ( ع ) حنب مسجد محمد رسول الله ، مسجد امام سجاد واقع در طالقاني اول ) اقدام به افطار دهي ساده نمود . لازم به ذكر است امسال بيشترين مساعدت به هيئتهاي مذهبي صورت گرفت ضمناً به محفل بزرگ انس با قرآن مي توان اشاره نمود لازم به ذكر است اسناد فوق نيز موجود است
شهروند 5 مرداد 1393
قابل توجه اون دوست عزيزي كه نوشتند به جاي اجراي برنامه هاي فرهنگي شهرداري بياد با شناسايي فقرا اقدام به اطعام دهي كنند عرض كنم كه امسال خودم شاهد بودم كه در مسجد امام حسن عشگري در نزديكي محل زندگي ماست ( بلوار كشاورز ) شهرداري اقدام به برپايي سفره افطاري نموده كه هر شب اين امر در حال انجام بوده است و پس از آنكه از متولي مسجد سئوال پرسيدم كه ظاهرا در چهار مسجد شهر مانند امامزاده يحيي - امام سجاد بلوار امام رضا و چند مسجد ديگر انجام شده است آقاي عبوري شما به اين حرفهاي بي اساس توجه نكن و به كارت ادامه بده ما حمايتت ميكنيم .
محمد93 5 مرداد 1393
باز هاشیه سازی چرا ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
نا شناس 5 مرداد 1393
آقای عبوری شهردار محترم ساری ، بیمه ایران را اعمال قانون کنید .؟؟؟؟!!!!!
شکایت اهالی کوی شهید خیری مقدم و شهید کریمیان بلوار آزادی ساری بابت مزاحمت بخش بازدید تصادفات و گاراژ صنعتی تخلیه و بارگیری قطعات اوراقی اتومبیلهای تصادفی بیمه ایران و سد معبر و درخواست اعمال تبصره 1 بند 2 و بند 20 ماده 55 قانون شهرداری ساری
تبصره 1 بند 2 ماده 55 قانون شهرداری - سد معابر عمومی و اشغال پیاده روها و استفاده غیر مجاز آنها و میدان ها و پارک ها و باغ های عمومی برای کسب و یا سکنی و یا هر عنوان دیگری ممنوع است و شهرداری مکلف است از آن جلوگیری و در رفع موانع موجود و آزاد نمودن معابر و اماکن مذکور فوق به وسیله مأمورین خود رأساً اقدام کند.
الف : متن بند 20 ماده 55 قانون شهرداری
جلوگیری از ایجاد و تاسیس کلیه اماکن که بنحوی از انحاء موجب بروز مزاحمت برای ساکنین یا مخالف اصول بهداشت در شهرهاست، شهرداری مکلف است از تاسیس کارخانه ها – کارگاهها – گاراژهای عمومی و تعمیرگاهها و دکانها و همچنین مراکزی که مواد محترقه میسازند و اصطبل چارپایان و مراکز دامداری و بطور کلی تمام مشاغل و کسب هائی که ایجاد مزاحمت و سروصدا کنند یا تولید دود یا عفونت و یا تجمع حشرات و جانوران نماید جلوگیری کند و در تخریب کوره های آجر و گچ و آهک پزی و خزینه گرمابه های عمومی که مخالف بهداشت است اقدام نماید و با نظارت و مراقبت در وضع دودکشهای اماکن و کارخانه ها و وسائط نقلیه که کارکردن آنها دود ایجاد می کند از آلوده شدن هوای شهر جلوگیری نماید و هر گاه تاسیسات مذکور فوق قبل ازتصویب این قانون بوجود آمده باشد آنها را تعطیل کند و اگر لازم شود آنها را به خارج از شهر انتقال دهد.
تبصره- شهرداری در مورد تعطیل و تخریب و انتقال به خارج از شهر مکلف است مراتب را ضمن دادن مهلت مناسبی به صاحبان آنها ابلاغ نماید و اگر صاحب ملک به نظر شهرداری معترض باشد باید ظرف 10 روز اعتراض خود را به کمیسیونی مرکب از سه نفر که از طرف انجمن شهر انتخاب خواهند شد تسلیم کند رای کمیسیون قطعی و لازم الاجراء است.هرگاه رای کمیسیون مبنی بر تائید نظر شهرداری باشد و یا صاحب ملک به موقع اعتراض نکرده و یا در مهلت مقرر شخصا اقدام نکند شهرداری به وسیله مامورین خود راسا اقدام خواهد نمود.
ب ) تفسیر حقوقی بند 20 ماده 55 قانون شهرداری:
اصولاً فلسفه وضع بند 20 ماده 55 قانون شهرداری حمایت معنوی از مسکن و محل سکونت و حفظ آرامش ساکنین بوده و بایستی تفسیری از بند فوق صورت گیرد که مخل این آسایش نباشد بنابراین منظور قانونگذار از فراز مربوط ( ... به نحوی از انحناء موجب بروز مزاحمت برای ساکنین ... ) اینست که ممکن است مزاحمت مستقیماًو در محیط شغلی برای مردم ایجاد شود و یا غیر مستقسم از طریق سر و صدا یا تشکیل صف در بیرون محیط کار یا عبور و مرور مدام وسیله نقلیه ایجاد شود.
ناللبززیذ 5 مرداد 1393
فقط جوسازی تهمت کارشکنی .زیرابزنی چی عایدتون میشه برید دنبال اصلاح خود باشید .وای بر شما.معیل مدیر قوی است و مدیریت ذاتی است در هر ر شته تحصیلی
دلسوخته هنر 4 مرداد 1393
با سلام واحترام خدمت همه دوستان.
دلم ميخاد يه خورده با شما درد دل كنم.بعد از خوندن مطالب شما نا خودآگاه فرمايش مقام معظم رهبري به ذهنم رسيد كه ميفرمايند فرهنگ مظلوم است مظلوميت فرهنگ در بيانات بسياري از دوستان هويداست.عزيزان شما در بحث فرهنگ چقدر تخصص داريد كه به اين شكل اظهار نظر ميكنيد و به اين راحتي ساختاري كه هنرمندان و صاحبان فرهنگ سازنده آن در شهرداري هستند را به سخره ميگيريد مگر در برنامه هاي فرهنگي شهرداري كارها به خود ما هنرمندان واگذار نشد لطفا اجازه بفرماييد در حوزه فرهنگ عالمانش كار كنند ولو براي اولين بار.سپاس 
جمالی 4 مرداد 1393
شمال نیوز پیشنهاد میدم یک مصاحبه با م پ انجام بده در مورد فعالیت های معاونت فرهنگی و اجتماعی
پاسخ ها به این نظر
اب انبارنویی ریکا 6 مرداد 1393
درود....واسم جالب بود خونوادم هیچ وقت امکان نداشت تو هیچ مراسم عمومی در ساری شرکت کنن ولی برای اولین بار تو این مراسم شرکت کردن یعنی افرین اقای عبوری سپاس از شما.
فوقي 6 مرداد 1393
وقتي از دخانيات يكي را مياريد معاون فرهنگي مي كنيد همين ميشه ديگه ...
ناشناس 6 مرداد 1393
فرمایشات امام روسرما-ولی خواهشا درباره اخرت مردم تصمیم نگیرید-مردم خودشون عقل دارن حورا خانم!!!!!!!!!!بزور نمیشه کسی رو فرستاد بهشت!!!!!!اصلا مردمی که توپارک بودن دلشون میخواد برن جهنم-بشماها چه؟؟؟؟؟؟؟؟؟خوشبحال شماها که باخدایییییییییید !!!!!!!!!!!هه متاسفم!!!!!!
نا شناس 6 مرداد 1393
شایسته است مهدی عبوری شهردار محترم ساری نسبت به ساماندهی معاونت فرهنگی شهرداری و احیای ارزش های دینی اخلاقی اقدامات شایانی را انجام دهد در واقع عملکرد مهدی عبوری شهردار ارزشی ساری با عملکرد غیر اخلاقی و بدور از شأن معاونت فرهنگی جداست ضمناً از سردار شمشیربند انتظار می رود قدری نسبت به عملکرد فرهنگی شهرداری دیدگاه واقعی و کارشناسی شده داشته باشد متأسفانه وی کاملاً در خدمت معاونت فرهنگی شهرداری می باشد خوب است شهرداری هزینه های مالی معاونت فرهنگی و هزینه هایی را که سازمان های تابعه شهرداری ساری برای این معاونت صرف کرده و می کنند شفاف به مردم اعلام کند پول هایی که یک مجری برنامه و برخی دیگر هنرمندان از شهرداری دریافت می کنند پول های ب...................... است که در واقع بیت المال مسلمین را به ..........می برد .
بابلی دوست دارساری 7 مرداد 1393
تمشک که باهاش اشنایید...منتظر جدیدش باشید... 2015 ....تو راهه ...شک نکنید...بزودی ...داغ داغ

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.132 seconds.